Richard Otto interviewde de bedenkers van So de Jus, Bootkapje en Eau Eau Den Haag.
Het is deze week exact twee jaar geleden dat het bekendste warenhuis van Nederland na bijna 130 jaar failliet ging.
Onderzoek toont sterke relatie tussen merknaam en succes van startups.
Door een grote reorganisatie staan alle dochter-formules van Blokker, op Blokker en Marskramer na, in de etalage. In het verleden heeft Blokker al vaker winkelformules afgestoten of gesloten. Een overzicht.
Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen?
Onvervangbaar reclamewerk valt vaak tussen wal en schip.
'Verdwenen Merken' auteurs Richard Otto en Robbert van Loon blikken ditmaal vooruit. Bekende branchegenoten geven hun visie op merken waarvan zij verwachten dat deze op termijn zullen verdwijnen. Wat wordt overbodig, welk merk is rijp voor een overname en wie kan het simpelweg niet meer bijbenen? Deel 1: Bert van der Veer.
Dit overzicht geeft alle mobile bureaus, maar ook full service internetbureaus die 'mobile' aanbieden weer.
Internet of Things vraagt om herdefiniëring van 'Mobile Marketing'