XXS Amsterdam tekent opnieuw voor de realisering van de campagne.
In maart lanceerde Hema nog een vrolijke paascommercial, waarin de slogan ‘Echt Hema’ zijn comeback maken. Geheel in de lijn der verwachtingen presenteert Hema ook met Moederdag een schattige commercial, eveneens voorzien van de bekende pay-off.
Nagellak-aanbieding
De retailer brengt een ode aan alle moeders. Hoewel iedere moeder anders is, hebben ze één ding volgens Hema gemeen: ze zijn stuk voor stuk de mooiste. Daarom kunnen vaders en kinderen hun moeder verwennen met een speciale nagellak-aanbieding.
De campagne is sinds deze week online en op televisie te zien:
Credits
Opdrachtgever: HEMA
Verantwoordelijk bij de klant: Desiree Vernie, Miranda Schreuder
Creatieve directie: Hans van Nood, Remy Kurpershoek
Account bureau: Robin Verhoek
Agency producer: Judith Kampman
Strateeg: Joram Helmer
Film prod. Mij: Halal Amsterdam
Executive producer: Roel Oude Nijhuis
Producer: Fenna Breitbarth
Regisseur: Andreas Pasvantis
Camera (DOP): Piotr Kukla
Art Director: Rikke Jellier
Post productie: Crabsalad
Sound studio: Soundcircus en XXS Amsterdam
Muziek: Malik Berrabah
Editor: Brian Ent
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!