Hearst verkiest Cosmopolitan.nl tot beste digital brand wereldwijd

De Nederlandse site kreeg een award voor International Excellence Digital (outside US).

Hearst International deelt de ze award uit onder al haar merken die wereldwijd worden uitgegeven en wil daarmee redactionele uitmuntendheid bekronen. 

De award die aan Cosmopolitan.nl is toegekend, wordt gegeven aan de website die in 2015 heeft laten zien te beschikken over &;creative excellence leading to audience success within the target of the brand&;, zegt David Carey, president Hearst magazines.

Anne Marije de Vries Lentsch (hoodredacteur Cosmopolitan) vindt het bijzonder &;dat een klein land als Nederland - met een beperkt taalgebied - wereldwijd meespeelt in de hoogste league van Hearst International.&;

Cosmopolitan.nl werd uit meer dan 150 internationale inzendingen genomineerd, samen met de websites van Elle Italië (Elle.it) en Harpers Bazaar Spanje (HarpersBazaar.es).

Gemiddeld trok Cosmopolitan.nl in 2015 2,5 miljoen unieke bezoekers per maand. vertelt Hearst Magazines Netherlands ceo Luc van Os meer over het succes van Cosmopolitan.nl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie