Samenwerking
‘In 2015 is Maas als eerste vendingpartij met haar ‘Treat Yourself Well’-beleid de weg ingeslagen om gezondere producten aan te bieden en omarmt het initiatief van Naturalicious dan ook ten zeerste’, zegt Wouter Fijnaut, ceo van Maas. ‘Daarnaast heeft Maas ook een sterke focus op nieuwe innovaties om de ‘traditionele’ automaat nieuw leven in te blazen. Denk bijvoorbeeld aan gezichtsherkenning en nieuwe inspirerende vormen van connectivity, waardoor de automaat een rol kan spelen in de manier waarop wij elke dag eten en drinken. Vandaag zetten we samen met Naturalicious de eerste stap naar een supergezonde automaat waarbij we tegemoet komen aan de vraag naar gezonde producten, tegen een aanvaardbare prijs.’
Scholen, universiteiten en ziekenhuizen
Michel van den Bergh, medeoprichter en ceo van Naturalicious: ‘Hoe meer mensen toegang hebben tot gezonde producten, hoe beter in onze ogen. We zijn ervan overtuigd dat we aan het begin staan van een nieuwe beweging en daarmee een echt alternatief bieden voor de talloze frisdranken en ongezonde snacks.’
Tabe Ydo, cmo van Naturalicious, zegt dat ze door middel van innovaties gezonde sapjes en organische snacks beschikbaar maken voor iedereen. ‘Het is dan ook tijd dat wij ook in verkoopautomaten eindelijk echt gezonde alternatieven aanbieden. Wij vinden deze innovatie met name van belang op scholen, ziekenhuizen en universiteiten.’
Presentatie
Orthomoleculair voedingscoach Vivian Reijs lanceert het ‘Supercharge Station’ op Horecava 2017. Reijs: ‘Mijn grootse passie is mensen helpen met een gezondere leefstijl en een gezond gewicht. De komst van het Supercharge Station zorgt er voor dat de toegang tot gezonde alternatieven, zoals de sapjes van Naturalicious, nog makkelijker wordt gemaakt.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!