Wat waanzinnig verslavend (alweer een gratis service) is Google Analytics.
Elke dag en als je wilt zelfs elk uur kan je analyseren tot je gek wordt. Samen met DART voor onze adverteerders is de waarheid keihard en zonder discussie.
Wat een verschil met hoe televisiekijkcijfers worden gemeten. ff eerlijk zeggen ! Wie kent iemand die ooit zo'n kastje heeft gehad of nu heeft ?
Blijft ongelofelijk dat de BVA ( bond van adverteerders) dat maar blijft toestaan. Dat terwijl nog steeds zo'n 50% van alle advertebntiebestdeingen op TV gaan.
Ook voor Print laat onderzoek nog wel wat te wensen om bijvoorbeeld over te gaan naar dagbereik en nummerbereik. En wat te denken van Outdoor. Hoezo eyeballs ?
Echt totaal onduidelijk welke effect en welke aantallen op outdoor hebben. Vergelijk dat met het aantal views dat Zoom-in of Volkskrant met hun online video's halen.
Ach weet je het beste is gewoon Bioscoop. 100% confrontatiekans ! Tenzij je in het donker natuurlijk net durft om je nieuwe liefde vol op de mond te pakken .....
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!