Premium

The Gardeners toveren galerij Rijksmuseum om voor lancering nieuw e-magazine

Het nieuwe magazine The Green Gallery viert zowel de schoonheid als de vergankelijkheid van de natuur.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In het werd een van de meest beroemde galerijen omgetoverd tot een Green Gallery voor één nacht.

Hierin kwam de inhoud van het online magazine letterlijk tot leven. Een divers gezelschap van internationale pers, online influencers en contributors aan het magazine konden hier de schoonheid van bloemen en planten ervaren rondom de pijlers van het magazine: fashion, food, art en interieur.

De gasten waren eveneens de hoofdpersonen in een film, waarmee het magazine internationaal werd gelanceerd. Op hetzelfde moment dat in het materiële leven verdween - door alle gasten gouden scharen te geven met de uitnodiging om alle bloemen te plukken die ze willen - werd de toegang online geopend op de .

Credits
Client: The Flower Council of Holland (Esther de Waard, Tessa Triesscheijn, André de Waard, Marc Eijsackers) 
Agency: The Gardeners   
Concept: Kim Triesscheijn, Didi Feuth 
Copywriter: Kim Triesscheijn, Sidney Vollmer 
Art Director: Jarr Geerligs, Maira Evers 
Account: Maira Evers, Liza Mastenbroek 
Director: Steve Iseger 
Photographer: Reinier - RVDA 
Location manager: Rudy Stegmeijer
Set dressers: Florian Seyd en Ueli Signer (The Wunderkammer) 
Food design: Katja Gruijters (Studio Katja Gruijters) 
(Event) Producers: Tamara Kalf (By Tamara), Elke Spaan (buro SPAAN), Roswita Warmerdam (Roswita Producties) 
PR: Laurien Vest (LEVEST), Valentine Bardin (VFC RELATIONS PUBLICS), Chris Fay (Cow PR), Richard Mächtel (Zucker.)   
Founding editor The Green Gallery: Nancy Berendsen  

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie