Premium

Fins concept voor interactieve televisie succesvol in Afrika

Het techbedrijf Neonella ontwikkelde Flexvee, een interactief televisie- en serviceplatform dat met succes wordt ontvangen in Afrika.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is strategisch partner van , dat betrokken is bij de ontwikkeling van multimedia concepten en diensten in Europa en Afrika. brengt interactiviteit, online marketing en &;betting and gaming&; naar televisie en kijkers kunnen met interactiviteit bitcoins verdienen. Het concept is niet alleen interessant voor de commerciële markt, maar de interactieve elementen kunnen ook worden gebruikt voor educatieve doeleinden.


Het potentieel van de Afrikaanse markt

Meer Afrikaanse landen gaan over van analoge naar digitale televisie, waardoor de vraag naar interactieve componenten voor televisie en videocontent groeit. Hoewel Afrika een inhaalslag maakt op technologisch gebied, zijn er al meer dan 500 miljoen mobiele gebruikers op het continent. voorspelt dat het mobiele dataverkeer per continent het meest zal groeien in Afrika, namelijk tot 70 procent in 2018. 

Voor verdere ontwikkeling en exploitatie van Flexvee zoekt Neonella nog investeerders via het crowdfunding platform . Meer informatie over het concept is

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie