Fanly haalt 500 duizend euro op en is klaar voor internationale uitrol

Nederlandse start-up biedt een loyaliteitsplatform voor ondernemers voor 1 euro per dag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is een loyaliteitsplatform waarmee consumenten kunnen sparen voor voordeel bij lokale winkeliers; elke winkel krijgt een eigen loyaliteitsprogramma.

De klant meldt zich aan via de Fanly App en door middel van beacon-technologie wordt deze bij elk bezoek automatisch herkend en beloond voor loyaal winkelgedrag. Ook kan de spaarder punten verdienen met het delen van een winkel of voucher met vrienden. Zo worden winkels online en via de App onder de aandacht gebracht bij vrienden en kennissen.

Jord Cuiper, ceo en oprichter: &;Fanly wil lokale ondernemers opnieuw verbinden met de lokale consument. Ze hebben elkaar veel te bieden, maar bereiken elkaar steeds minder. Met Fanly kiest de ondernemer ervoor de klantloyaliteit te verhogen, zijn klantenbestand te vergroten en daarmee de omzet structureel te verbeteren.&;

Fanly begon een jaar geleden en telt inmiddels dertien medewerkers. Dit jaar werd er voor 500 duizend euro aan seedfunding opgehaald,  bij onder andere Theo Hoeksema (founder Paylogic), Chris Bouwer (founding partner Adyen) en Dutch Standard (investeerder in taxi-startup Ugo). Fanly verwacht dit jaar meer investeerders aan te trekken voor de nationale en internationale uitrol.

In Amsterdam en Rotterdam zijn inmiddels bijna tweehonderd locaties aangesloten. Verwachting is dat dit er einde jaar duizend zullen zijn. De volgende steden die zullen worden aangesloten, zijn Haarlem, Utrecht en Den Bosch.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie