EnergieFlex debuteert met euforische huiskamercommercial

De jonge energieboer claimt als eerste Nederlandse maatschappij ‘Prepaid Energie’ aan te bieden.

/111" target="_blank">Holy Fools tekent voor de realisatie van de campagne.

Energieflex focust zich op gezinnen en huishoudens die moeite hebben te voldoen aan hun maandelijkse financiële verplichtingen. Dit doen ze door inzicht te bieden in de daadwerkelijke verbruikskosten. De maatschappij betrad in 2014 de energiemarkt.

In hun eerste commercial is een waarschijnlijke huisvader te zien, die op &;memorabele wijze&; weet te scoren door zijn televisie uit te schakelen.

De campagne is sinds deze week online en op televisie te zien:

Credits
Bureau: HolyFools
Productiemaatschappij: HolyFools
Executive Producer: Collin Maas
Creatie: Arjen de Jong 
Regie: Allard Westenbrink
Productie: Vanessa Janssen & Erik Mertens
Edit: Florian Vermeulen
Geluid: Redline 
Online en grading: Redline
Brandmanager EnergieFlex: Sander Breddels

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie