Ekoplaza is terug op tv met een nieuwe campagne: Terug naar beter. Met de campagne, ontwikkeld door bureau Pret, wil de biologische supermarktketen de steeds groter wordende groep biologische consumenten informeren dat er ook echt een landelijke supermarktketen is die alleen maar biologische producten in het assortiment heeft.
Missie
Ekoplaza, dat 80 vestigingen telt, afhaalpunten heeft plus een webshop met een landelijk netwerk van thuisbezorging, heeft als missie Nederland te ondersteunen een gezonde, biologische leefstijl na te leven. Daarbij zegt het ook aandacht te hebben voor biodiversiteit en een eerlijke prijs voor de boer.
Reclamebureau Pret
Het Amsterdamse bureau Pret, dat zichzelf een reclamebureau nieuwe stijl noemt, wordt geleid door Pieter van Velsen, Rogier van der Ploeg en Vea-directeur Talmon Kochheim.
Commercial Ekoplaza - Terug naar beter
Uitrol campagne
De campagne verschijnt in print, in de winkels, op buitenreclame, social, radio en voor het eerst sinds 2014 dus ook weer op televisie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!