Douwe Egberts wint EFMI e-Brand Award

Douwe Egberts is door de publieksjury bij het EFMI-seminar ‘Ínternet en de fmcg-branche’ tot winnaar uitgeroepen van de eerste editie van de EMFI e-Brand Award.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Erasmus Food Management Instituut verleent deze onderscheiding aan de beste op Nederlandse consumenten gerichte fmcg-merksite. Dit jaar werden na een kwalitatief en kwantitatief vooronderzoek Douwe Egberts (winnaar categorie ‘Non-alcoholische dranken en zuivel’), Heineken (winnaar categorie ‘Alcoholische dranken’) en Conimex (winnar categorie ‘Droge kruidenierswaren en non-food’). De drie genomineerden kregen tijdens het seminar de gelegenheid om hun internetinitiatieven toe te lichten. Na een stemming onder de vakgenoten in de zaal werd Douwe Egberts uitgeroepen tot algeheel winnaar van de EFMI e-Brand Award 2000.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie