Dit zijn de best brand activations van februari

De maand waarin fashionbloggers hun front row opgeven voor een telecomaanbieder en Domino’s Pimp my ride op een slimme manier nieuw leven inblaast.

TELE2 – DEMOCRATIC FRONTROW
Bureau: Edelman Deportivo

Een mooi een-tweetje tussen hightech en high fashion. Tele2 haalde drie bekende fashionista&;s over om hun front row tickets voor de show van designer Ida Klamborn op te geven. Twee met 360°-camera’s beladen robots namen hun plek in. Hierdoor konden mensen die Tele2&;s Front Row app hadden gedownload de show live zien alsof ze op de eerste rij zaten.  De ervaring werd nog realistischer als je een van de duizend custom made Google Cardboard sets had weten te scoren. Leuke extra: de mensen die de stream volgden, konden outfits liken waardoor de robots oplichtten. 

ft Ida Klamborn, Rebecca&Fiona, Michel Dida, Little Jinder, Bea Åkerlund

SODIMAC HOMECENTER – BILLBOARD RUSTPLEK
Bureau: McCann Lima

Op de eindeloze snelweg tussen Peru en Chili gebeuren dagelijks ongevallen omdat chauffeurs te moe zijn. Rustplekken zijn er niet, billboards des te meer. Dat bracht woonwarenhuis Sodimac op het idee om advertentiezuilen om te bouwen tot uitrustgarages. Ze zien eruit als slaapkamers en zijn uitgerust met 24/7 bewaking, wifi, slaapmaskers en snacks. Een home away from home langs de snelweg.



BrandActivation.nl, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie* inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het  jaar wordt het beste werk van 2016 gekozen.  

*Februari is een korte maand, dus we hebben het een keer bij twee cases gehouden.  

 
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie