Premium

Dit was de Valentijnsactivatie van Heineken

Omdat veel mannen Valentijnsdag maar gedoe vinden, besloot Heineken dit jaar te helpen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;Veel mannen vinden Valentijnsdag gedoe&;, stelt vast. Reden voor de bierbrouwer om de mannen te hulp te schieten. 

Heineken liet dit jaar op Valentijnsdag een vliegtuig met een (algemene) romantische boodschap boven Amsterdam vliegen. Het bureau achter de campagne, TBWA\NEBOKO, licht toe: &;Mannen die zich aanmeldden per SMS, kregen een melding wanneer het vliegtuigje in de buurt was. Het enige wat zij nog hoefden te doen, was zorgen dat hun Valentijn net op dat moment omhoog keek. En daarna natuurlijk de complimenten ontvangen voor dit hele bijzondere, persoonlijke Valentijnscadeau.&;

Een (nagespeelde) impressie van wat dat mogelijk heeft opgeleverd, is te zien in onderstaand filmpje. 

;s Gift

Credits:
Opdrachtgever: Heineken Nederland
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Vidiboko

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie