Discovery Channel: beste meimaand ooit

Discovery Channel behaalde in de maand mei van dit jaar een marktaandeel van 3,9% in de doelgroep man 20-49. Hiermee was het de beste meimaand voor de zender ooit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

was met dit resultaat de tiende zender van Nederland. Vooral programma’s als Shocking Survival Videos, How It's Made en Survivorman werden door een bovengemiddeld aantal mannen bekeken, zo claimt de zender.

Discovery Channel meldt dat de behaalde resultaten te danken zijn aan de aangescherpte positionering. De maand mei laat een stijging van 27 procent zien ten opzichte van 2007 en 30 procent ten opzichte van 2006. De zender bereikt meer dan 2,5 miljoen mannen (20-49 jaar) per maand.

De maanden mei, juni en juli staan bij Discovery Channel in het teken van de themacampagne Survive This! met programma’s als Ultimate Survival, Everest: Beyond the Limit II, Survivorman en Shocking Survival Videos.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie