De beste en slechtste interactieve marketingcases van dit jaar

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op 15 november is het weer , het jaarlijkse congres van het Tijdschrift voor Marketing, AdfoResult, Communicatie en Adformatie.

In de sessie van het Tijdschrift voor Marketing draait het om de beste en slechtste interactieve marketingcases van dit jaar.

Dick Buschman van treedt samen op met Sam de Volder van het succesvolle Vlaamse bureau .

Ik vroeg Dick om al vast een goede en slechte weg te geven. Zodat jullie je allemaal razendsnel inschrijven voor deze dag. Je moet overigens wel opschieten, want deze sessie loopt in rap tempo vol.

Dick Buschman: 'In het kader van (te) veel gebruikte technieken (personalisatie + BN-er + viral) een goede en tenenkrommende slechte:

- Een goede variant is , in techniek niet origineel maar door uitvoering zeer sympathiek en effectief.

- Een recente tenenkrommende slechte is van Ordina waar de creativiteit zowel in idee, mechanisme als uitvoering, mijlenver te zoeken zijn!'

Als extraatje: nog deze goede (op 15 november draait het natuurlijk ook om de vraag wat je kunt leren van de goede en slechte voorbeelden.):

'Een recente, creatieve en amusante is het Japanse .'

Bezoekers van MolBlog krijgen overigens 30 euro op Fusion.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie