DA introduceert nieuwe pay-off: 'De drogist met aandacht'

De drogisterijketen komt ook met een huis-aan-huis special.

JUMP! ontwikkelde de aangescherpte merkbelofte 'De drogist met aandacht' waarin de nadruk ligt op de kennis van zaken bij DA en een sterke focus op service in de winkels. Mark de Jonge (JUMP!): 'DA is al 75 jaar de specialist waar je heen gaat voor goed advies en bijzondere producten en waar men de tijd voor je neemt en je goed geholpen wordt. Daar past de nieuwe pay-off goed bij.'

De pay-off wordt doorvertaald naar middelen waaronder de huis-aan-huis folder, radio, lokale advertenties, e-mail en online. Daarnaast is een special ontwikkeld met de nadruk op de categorieën Gezond en Mooi.

DA Marketingmanager Michiel Lingeman licht toe: 'De special is een kruising tussen een magazine en een folder. Met deze special bevestigt DA haar nieuwe belofte 'De drogist met aandacht'. Om die reden laten we in de special een aantal DA-ondernemers aan het woord, net zoals ze dat in hun eigen winkel ook doen.'

Beeld: ANP.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie