Het gaat om digitale panelen die gepositioneerd zijn nabij drukbezochte locaties in hartje Amsterdam zoals De Bijenkorf, Museumplein, Leidseplein, Westerpark, P.C. Hooftstraat, Waterlooplein en Rembrandtplein.
Met de uitrol van dit premium digitale netwerk wil Clear Channel haar digitale propositie versterken. Na het lanceren van het Digital Billboard in Amsterdam en twee digitale reclamemasten op high traffic locaties in Amsterdam en Rotterdam, wil Clear Channel met dit digitale Abri netwerk inspelen op de groeiende vraag naar Digital Out of Home. Net zoals bij de andere digitale media kan de adverteerder kiezen voor zichtbaarheid in een gedeelde loop of voor ‘full ownership’, waarbij een campagne gedurende één dag exclusief te zien is.
Jeroen Hillenaar, algemeen directeur van Clear Channel Hillenaar: 'We zijn in samenwerking met onder meer Q-Park en Parkeergebouwen Amsterdam tot dit premium digitale netwerk gekomen. Digital Inner City biedt het bereik en de ligging nabij point of sale.'
Het digitale portfolio van Clear Channel is wereldwijd ondergebracht onder het merk ‘Play’, een platform om digitale boodschappen te presenteren aan de doelgroep.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!