De nieuwe merkbelofte van CetaBever is Hou’t Simpel. Kees Eggink marketing manager consumer is eerlijk in het persbericht: “Een beitsklus wordt niet altijd als makkelijk of leuk ervaren. CetaBever wil consumenten graag ontzorgen bij de klus en bij de keuze voor de juiste beits.”
Bureau Energize heeft gepoogd een niet bijster interessant onderwerp als beitsen toch effectief onder de aandacht te brengen. Voor de nieuwe campagne in opdracht van CetaBever is gekozen om een praktisch product als beits zo eenvoudig mogelijk te presenteren. Deze aanpak is in de communicatiestrategie en bijbehorende campagne consequent doorgevoerd.
Poespas
Robin Pas, creative director bij Energize: “Bij het vernieuwde CetaBever is geen ruimte voor poespas. We houden het simpel, daarom hebben we gekozen voor simplistische vormen en kleuren.”
De eenvoud in de campagne zie je terug in een serie van printuitingen en de online display campagne. Daarnaast zijn radiocommercials te horen die verschillende situaties aanhalen waarin het gemak van de beitsklus wordt benadrukt. De campagne is vanaf 26 maart te horen en te zien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!