Naast adviseren over de content strategie, gaat Brandwriters ook het Care-marketingteam ondersteunen bij de uitvoering van de online content-activiteiten, van het blog en social media tot en met de activatiecampagnes.
Doel is de zichtbaarheid en binding met de doelgroep te vergroten. Onlangs heeft Care een partnership met de H&M Conscious Foundation gesloten, met als doel de komende drie jaar 100.000 vrouwen in ontwikkelingslanden te ‚versterken’. 'Deze samenwerking vraagt om een intelligente content aanpak,'zegt Richard Kooge, marketing en communicatie directeur Care Nederland. 'De creativiteit, ervaring en de pragmatische aanpak van Brandwriters spreekt ons erg aan. Doordat Brandwriters bij deze activiteiten samenwerkt met ons online bureau Cervino Marketing kunnen we zo een paar mooie stappen maken.'
Nathalie van der Ploeg van Brandwriters: „De activiteiten van CARE zijn al bijzonder, met het project met de H&M Conscious Foundation wordt het nog interessanter. Er is een ambitieus plan gedefinieerd, met veel mogelijkheden om vanuit content te communiceren.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!