Campagne voor vernieuwd Vrouw.nl: #ikbenvrouw

Het vrouwenplatform van Telegraaf Media Groep is compleet vernieuwd.

Vrouw is één van de hoofdmerken van TMG. TMG Landelijke Media directeur Harry de Wit zei eerder tegen Adformatie dat het platform dient als voorbeeld van wat het uitgeefconcern met de andere hoofdmerken wil doen.

De nieuwe site  biedt onder meer 25 nieuwe (video)formats, waaronder ‘Opvoeddilemma’, ‘Marjolein Kookt Over’ en ‘GeZondigen’. Ook biedt het platform adverteerders mogelijkheden als &;de mastertorial&;: een advertorialpositie op de homepage over de gehele breedte van de site.

Vandaag begint ook een interactieve campagne richting consument, mediabureaus en adverteerders om Vrouw.nl te herpositioneren. Het 
platform richt zich op de moderne Nederlandse vrouw van 30-55 jaar &;met echte vrouwen, echte verhalen, altijd met een haakje naar de actualiteit en eigen Vrouw-gezichten en -deskundigen aan het woord&;.
Videoprogramma’s over koken, opvoeden en lifestyle worden aangevuld met interviews, verhalen over gezondheid, relatie en psyche en opinieblogs. &;Vrouw wil het gesprek aangaan en zoekt de interactie op met haar publiek.&;

Met de claim brengt het platform in de campagne allerlei quotes die typisch zijn voor vrouwen. &;Positief, herkenbaar en met een vleugje zelfspot.&;



TMG testte de bètaversie en claimt meer dan 500.000 unieke bezoekers in de eerste maand. De feedback via een testpanel van 900 vrouwen was &;zeer positief&;, met onder meer 85 procent van de respondenten dat meldt de site &;heel mooi&; of zelfs ‘fantastisch’ te vinden. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie