Currence , een organisatie die gaat over PIN, chipknip, acceptgiro, incasso/machtigen en iDEAL. (Nooit geweten dat achter deze betaalmethoden een 'organisatie' zit) is een campagne gestart ? of 'charme-campagne zoals in de mail staat ? voor het promoten van het pinnen.
'Marketingtechnisch is het interressant te zien hoezeer dergelijke multimedia-concepten als experience marketing excellereren.
'Mensen krijgen direct band/emotie met het merk, het merk verkrijgt een geweldige klantendatabase (in casu door PIN & Win met gegevensinvoer; dus link naar CRM is gelegd).'
Er kan heel veel op www.sintpint.nl. In de linkernavigatiebalk staat een keur aan mogelijkheden.
Je kunt online lootjes trekken, de 'SintPint', herkenbaar aan zijn bakfiets en de sinterklaaswuppies, in het land spotten.
Verder is er een 'gedichten generator'die je helpt bij het maken van een gedicht, een 'surprise database', je kunt een raprijm laten maken, etc.
Maar de belangrijkste actie is 'Pin en Win'. Je kunt aan de hand van de aankoopbon waaruit blijkt dat je hebt gepind online een formulier invullen. Dan maak je kans het gepinde aankoopbedrag te winnen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!