Overslaan en naar de inhoud gaan

De Sint pint

Currence , een organisatie die gaat over PIN, chipknip, acceptgiro, incasso/machtigen en iDEAL. (Nooit geweten dat achter deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, een organisatie die gaat over PIN, chipknip, acceptgiro, incasso/machtigen en iDEAL. (Nooit geweten dat achter deze betaalmethoden een 'organisatie' zit) is een campagne gestart ? of 'charme-campagne zoals in de mail staat ? voor het promoten van het pinnen.

related partner content for mobile comes here

'Marketingtechnisch is het interressant te zien hoezeer dergelijke multimedia-concepten als experience marketing excellereren.

'Mensen krijgen direct band/emotie met het merk, het merk verkrijgt een geweldige klantendatabase (in casu door PIN & Win met gegevensinvoer; dus link naar CRM is gelegd).'

Er kan heel veel op . In de linkernavigatiebalk staat een keur aan mogelijkheden.

Je kunt online lootjes trekken, de 'SintPint', herkenbaar aan zijn bakfiets en de sinterklaaswuppies, in het land spotten.

Verder is er een 'gedichten generator'die je helpt bij het maken van een gedicht, een 'surprise database', je kunt een raprijm laten maken, etc.

Maar de belangrijkste actie is 'Pin en Win'. Je kunt aan de hand van de aankoopbon waaruit blijkt dat je hebt gepind online een formulier invullen. Dan maak je kans het gepinde aankoopbedrag te winnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in