Arno de Jong van Eredivisie naar De Lotto

Arno de Jong stapt over van Eredivisie Media & Marketing CV naar De Lotto, waar hij marketingdirecteur wordt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Jong (1970) begint per 1 april. Sinds 2009 is hij werkzaam als directeur media & marketing bij Eredivisie Media & Marketing CV. Daarvoor werkte hij bij AD Nieuwsmedia en PcM Uitgevers.

Bij De Lotto volgt hij Randall van Thiel op. De Jong wordt in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor de marketingdoelstellingen van de producten Lotto, Eurojackpot, Lucky Day, Toto en Krasloten.

De Jong: &;De Lotto heeft een vijftal krachtige merken en een uitstekende uitgangspositie om goed in te springen op de belangrijke ontwikkelingen in de kansspelmarkt. Van digitalisering tot opening van de markt. Het is een geweldige uitdaging om hieraan mijn bijdrage te kunnen leveren.&;

Onlangs dat de Staatsloterij en De Lotto in gesprek zijn over een fusie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie