Odido kiest voor Ovide Agency als nieuwe strategische en creatieve PR-partner. Na een samenwerking van bijna zeven jaar neemt Odido daarmee afscheid van Bijl PR. Ovide gaat aan de slag met de corporate en creatieve communicatie voor Odido.
De keuze voor Ovide als vast PR-bureau volgt na een periode waarin het bureau op projectbasis al verantwoordelijk was voor de PR binnen grote campagnes zoals Het Telefoonboekje, de Olympische Spelen, en Klik&Klaar Internet.
Femke Hoogendoorn, Director Corporate Communications bij Odido: “Ruim zes jaar hebben we met Odido en voorheen T-Mobile en Tele2 samengewerkt met Bijl PR. Daarbij waren ze nauw betrokken bij de PR-aanpak sinds de lancering van Odido. Die lange samenwerking heeft ons in een sterke uitgangspositie geplaatst. Maar met de overgang naar Odido, is het tijd voor een nieuwe koers en frisse energie. Met Ovide halen we een nieuw bureau aan boord wat ruimte biedt voor andere inzichten passend bij een nieuw merk.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!