Zo denken jonge toptalenten écht over communicatie

Communicatie Magazine bestaat 20 jaar en viert zijn jubileum met een speciaal twintigersnummer - #20COM

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hoe denkt de nieuwe generatie communicatietalenten over het vak? Wat lezen ze? Hoe lezen ze? Wie zijn hun helden? Wat beweegt en inspireert ze?

Nieuwe generatie

Communicatie Magazine bestaat dit jaar 20 jaar. Om dat te vieren verschijnt deze maand een speciaal jubileumnummer. Gemaakt door de nieuwe generatie. Zes toptalenten van in de twintig sleutelden net zo lang aan de formule totdat er een echt twintigersnummer naar de drukker kon. Het resultaat: jong, nieuw en heel erg van nu.

Met o.a.

Zo zijn twintigers;  een verkorte cursus zelfinzicht 

Het geheim van The Media Nanny, pr-vrouw achter grote Nederlandse dj-acts

De wereld in een week;  de werkagenda van PR-twintigers all over the world

Hier komen de twintigers. 20 plekken waar twintigers graag hun gezicht laten zien

Boeken, muziek en tentoonstellingen die twintigers leuk vinden

5 mythes over het leesgedrag van de generatie Nu

Het grote Blendle interview, een goed gesprek met Marten Blankestein

Essentiële vragen

Maar er is meer. Want ook online besteden we nadrukkelijk aandacht aan het jubileum. Zoals met dit eerste . De twintig beste boeken over Communicatie. En we legden 20 (oudere) deskundigen een aantal essentiële vragen over communicatie voor. Over hun belangrijkste communicatielessen, over valkuilen en over woorden in communicatie die nooit meer gebruikt mogen worden.

Hun antwoorden plaatsen we de komende weken op www.communicatieonline.nl

Nieuwsgierig en nog geen abonnee?

Maak dan gebruik van onze speciale aanbieding en ontvang

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie