Zilveren Kruis wenst iedereen een beter 2017

Fitzroy en Greenberry ontwikkelen de campagne rondom goede voornemens

In de nieuwe campagne van Zilveren Kruis draait het om vooruit denken. Volgens de verzekeraar kijken veel mensen bij het afsluiten van een zorgverzekering naar hun huidige situatie. In de nieuwe campagne benadrukt Zilveren Kruis dat het belangrijker is om - in de tijd van het maken van goede voornemens – te denken aan de toekomst.

Vervolg

Bureaus Fitzroy en Greenberry ontwikkelden de campagne ‘Een beter 2017’, een vervolg op ‘Beter naar de dokter’. In de filmpjes zie je allerlei toekomstscenario’s: van een kind krijgen tot meer sporten of een reis maken.

Op van Zilveren Kruis lees je wat je in iedere situatie moet weten. De campagne bestaat uit online pre-rolls, een socialmediacampagne en branded content. Verder wordt radio ingezet en ontvangen 3 miljoen huishoudens eind van het jaar een huis-aan-huis folder. 

Credits

Opdrachtgever: Zilveren Kruis 

Verantwoordelijk bij klant: Luceline Hesselink, Walter de Reus, Ilse Kaljee

Bureaus: Fitzroy, Greenberry, Yune 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie