In de nieuwe campagne van Zilveren Kruis draait het om vooruit denken. Volgens de verzekeraar kijken veel mensen bij het afsluiten van een zorgverzekering naar hun huidige situatie. In de nieuwe campagne benadrukt Zilveren Kruis dat het belangrijker is om - in de tijd van het maken van goede voornemens – te denken aan de toekomst.
Vervolg
Bureaus Fitzroy en Greenberry ontwikkelden de campagne ‘Een beter 2017’, een vervolg op ‘Beter naar de dokter’. In de filmpjes zie je allerlei toekomstscenario’s: van een kind krijgen tot meer sporten of een reis maken.
Op de campagnesite van Zilveren Kruis lees je wat je in iedere situatie moet weten. De campagne bestaat uit online pre-rolls, een socialmediacampagne en branded content. Verder wordt radio ingezet en ontvangen 3 miljoen huishoudens eind van het jaar een huis-aan-huis folder.
Credits
Opdrachtgever: Zilveren Kruis
Verantwoordelijk bij klant: Luceline Hesselink, Walter de Reus, Ilse Kaljee
Bureaus: Fitzroy, Greenberry, Yune
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!