Premium

Wie is de Mol? zorgt voor grote stijging bereik Avrotros

Dat blijkt uit de online bereikcijfers van GfK DAM in februari.

In februari 2017 heeft het merk Avrotros een bereik van meer dan drieënhalf miljoen personen in Nederland behaald. Door het toegevoegde publiek die de Wie is de Mol? app en de websitesectie van Avrotros bezocht, steeg het bereik ten opzichte van het vierde kwartaal 2016 met meer dan één miljoen personen.

Het bereik steeg vooral onder jongeren (onder de 35 jaar) en meer vrouwen dan mannen bezochten de Wie is Mol content.

Avrotros was is het vierde kwartaal vooral groot door bezoeken naar EenVandaag, Radar en Opsporing Verzocht. Het profiel van Avrotros verschuift in februari door naar mobiele devices: meer dan de helft van alle bezoeken kwam via de smartphone, een vijfde via tablet en een kwart via de pc/Laptop. Ten opzichte van een jaar eerder ligt het bereik van Avrotros ook ruim hoger.

Ranglijst
In de top van de ranglijst verandert niet veel. Google is op alle platforms ruim eerste, op mobiel is dat Whatsapp.

Bron: Online Bereikcijfers GfK DAM   

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie