Unilever neemt huidverzorgingsmerk Murad over

Unilever breidt zijn portfolio aan huidverzorgingsmerken uit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Unilever heeft een overeenkomst getekend voor de overname van huidverzorgingsmerk Murad. 

Murad werd in 1989 opgericht in L.A. en is inmiddels te koop in 42 landen in warenhuizen, apotheken, spa’s en salons.

De aankondiging komt na de acquisities van Dermalogica, Kate Somerville en REN, allemaal huidverzorgingsmerken. Met deze stap wil Unilever zich positioneren als belangrijke speler in het segment huidverzorging.

Paul Polman, CEO van Unilever over Murad: ‘Het merk heeft een trouwe aanhang wat uitstekende mogelijkheden biedt voor uitbreiding, en een goede aanvulling is op de merken die we recent hebben overgenomen.’

Wat Unilever voor de overname betaalt, is niet bekend. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie