Overslaan en naar de inhoud gaan

Thecla Schaeffer (Tony’s): ‘Nederlandse reclame, het blijft altijd bij leuke kleine verhaaltjes’

CMO STUDIO |Schaeffer mist creativiteit, extremiteit, kleurrijkheid en durf bij Nederlandse merken.
CMO Studio #7: Thecla Schaeffer van Tony's Chocolonely
CMO Studio #7: Thecla Schaeffer van Tony's Chocolonely
© JTD Producties
CMO Studio #7: Thecla Schaeffer van Tony's Chocolonely
CMO Studio #7: Thecla Schaeffer van Tony's Chocolonely
© JTD Producties

In de zevende aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Thecla Schaeffer, cmo bij Tony’s Chocolonely, de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van Tony’s én roept Schaeffer ‘De Winnaar van de Week’ uit (waarschuwing: geen merk-uiting!). Daarna gaat ze dieper in op de marketingstrategie van Tony’s Chocolonely.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in