Overslaan en naar de inhoud gaan

De belangrijkste lessen voor merken uit sportzomer 2021

Merken hebben zich niet van hun beste kant laten zien tijdens de sportzomer, maar er zijn winnaars. En tips voor hoe het beter kan.
Compilatie sportzomer 2021
Statements tegen de Hongaarse anti-homowet (foto ANP), Albert Heijn scoorde, de Staatsloterij maakte een van de beste commercials en…
Compilatie sportzomer 2021
Statements tegen de Hongaarse anti-homowet (foto ANP), Albert Heijn scoorde, de Staatsloterij maakte een van de beste commercials en…

Hoe hebben merken het in deze wisselvallige sportzomer met hoogte- en dieptepunten gedaan? Het EK Voetbal, de Tour en de Olympische Spelen liggen achter ons en de Paralympische Spelen en met de Formule1 in het verschiet maken Jordi van de Bovenkamp (creative director MediaMonks), Rennie Rijpma (hoofdredacteur AD), Dennis Bliek (digital marketeer Helden), Harold Zwarts (concept & strategy Players United) de balans op. Ook wijzen zij hun merkwinnaars aan.  

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Protara Smitha

Becoming a side chick is risky for everyone https://showbox.run/ involved. Take time to consider your emotions and how you would feel about the main partner finding out about you.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in