Keune start tegoedbonnen-actie voor kappersbranche. Het Nederlandse cosmeticamerk wil met het initiatief de kappersbranche steunen. Volgens het Nederlandse familiebedrijf heeft de kappersbranche het zwaar doordat de kapperszaken vanwege het coronavirus moesten sluiten. Om de branche door deze roerige tijd heen te helpen is de multinational de campagne #SupportYourSalon gestart. Op supportyoursalon.com kunnen consumenten vanaf vandaag een waardebon kopen voor een salon naar keuze om deze later in te wisselen.
Keune wil de Nederlandse kappersbranche uitnodigen zich aan te melden op het platform. Volgens de multinational hebben zich Inmiddels meer dan 400 salons aangemeld en neemt dit aantal toe. De website is ontwikkeld door digitaal bureau Reyez en de PR voor Keune bij dit initatief wordt uitgevoerd door Glasnost.
Verzilveren
Consumenten kunnen volgens Keune een salon naar keuze helpen door op supportyoursalon.com een waardebon te kopen met een waarde van 25, 50 of 100 euro. Een zelfgekozen bedrag is ook mogelijk. Keune draagt zorg voor de uitbetaling aan de salons. Het gehele bedrag van de waardebon wordt uitbetaald aan de betreffende salon zo garandeert Keune. Consumenten hebben de mogelijkheid de waardebonnen de verzilveren zodra de salons weer opengaan.
Armand Smeels, general manager Keune vertelt over het initiatief: ‘Het RIVM heeft gisteren medegedeeld dat ook kapperszaken hun deuren moeten sluiten. Hierdoor lopen deze ondernemers hun inkomsten mis. We hebben zelfs huilende kappers aan de telefoon, we vinden dat we ze moeten helpen.’
Lees hier het artikel over het 'Help de Horeca'-initiatief van Heineken, Grolsch, Unilever en anderen.
Lees meer over de gevolgen van het coronavrius in het coronadossier van Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!