Sterker Merk bedenkt ‘Er schuilt een majoor in ons allemaal’ voor Leger des Heils

Sterker Merk ontwikkelde een nieuwe communicatiestrategie en thema voor het Leger des Heils.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De lancering van het thema ‘Er schuilt een majoor in ons allemaal’ vindt plaats in week 36 met de start van de wervingscampagne voor collectanten. Paul Kramer van Sterker Merk over de campagne: &; zette zich met ziel en zaligheid in voor haar medemens. Onbaatzuchtig en liefdevol tot op het bot. Haar jarenlange strijd voor de kwetsbaren in onze samenleving inspireert het Leger des Heils nog steeds om het goede te doen en actief hulp te bieden aan de medemens. De campagne spoort aan om het goede in jezelf weer te (her)ontdekken en je op welke manier dan ook in te zetten voor de ander, bijvoorbeeld door te gaan collecteren voor het Leger des Heils. Het goede hart van de majoor schuilt immers in ons allemaal.&;

De campagne is onder meer zichtbaar middels buitenreclame. De campagne is doorvertaald naar , , en op .

De hoofdvisual van de campagne:

Nog een buitenreclameposter:

Credits
Strategie, concept en copy: Paul Kramer
Concept en art direction: Gideon van Rietschoten
Uitwerking: Leger des Heils
Opdrachtgever: Margreet Schutte

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie