Premium

Sid Lee maakt nieuwe O’Neill-campagne

Met ‘Unreasonable expectations since 1952’ grijpt het merk terug naar zijn oorspronkelijke claim: de uitvinding van de wetsuit door Jack O’Neill.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

O’Neill stelde Sid Lee Amsterdam aan om een film te maken als een manifest om intern te gebruiken ter  informatie en inspiratie over de nieuwe internationale campagne, maar de film maakte zoveel indruk dat O’Neill besloot hem in te zetten voor de introductie van de film. Nu presenteert Sid Lee hem met de inkopper: ‘How’s that for exceeding unreasonable expectations?’

Credits
Klant: Doug Perkul, Chief Marketing Officer, O’Neill Europe
Executive Creative Director: Kenn MacRae
Strategy: Simon Wassef
Editor: Thomas Schenk
Account Manager: Christy Colon

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie