Overslaan en naar de inhoud gaan

Bolletje gaat op absurde wijze aan de haal met hype rondom koekjes

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Header
Header

Social media stond de afgelopen weken bol van de sneeuwpoppen. Niet van de echte, want die witte kerst gaat er waarschijnlijk niet komen, maar van de winterse koekjes van Bolletje. En die hype is het merk zelf ook niet ontgaan. In video's op TikTok gaat Bolletje op de meest absurde manieren aan de haal met de winterse snack.

related partner content for mobile comes here

'Als de sneeuwpoppen van Bolletje in de gracht springen, doe jij het dan ook?'

Sommigen gaan zelfs nog een stapje verder.

Bolletje

Dit is toch een makkelijkere manier om aan de koekjes te komen.

Bolletje

Tja, iemand bij Bolletje moet zich opofferen…

Bolletje

Gelukkig krijgt die persoon wel genoeg waardering.

Bolletje

Bolletje hoopt op nog een andere manier een wit voetje te halen bij fans van de sneeuwpoppen.

Al zijn sommigen vooral op hun teentjes getrapt door deze absurde situatie.

Bolletje

Kerstdroom of koortsdroom?

Bolletje

De video's van Bolletje lijken hun werk te doen.

Bolletje

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in