Tiendeo is vier jaar na de oprichting ook in Nederland beschikbaar. Consumenten kunnen via de website of app prijzen vergelijken en hun aankoop plannen. De consument kan bepalen welke categorie hij ziet en kan automatisch op de hoogte blijven van aanbiedingen en nieuws van specifieke winkels en merken door meldingen.
De folders die door Tiendeo worden aangeboden hebben als doel om de consument naar het aankooppunt toe te trekken, op dezelfde manier als de huis-aan-huis folder dat doet. De app is naar eigen zeggen al meer dan twee miljoen keer gedownload en 'sluit goed aan bij de trend die het ROPO-effect heet: Research Online, Purchase Offline.'
Eva Martin, CEO van Tiendeo: ‘Bij Tiendeo voegen we alle folders, aanbiedingen en kortingsbonnen uit verschillende bedrijven samen in één web en app. Als je zoekt naar een bepaald product, merk of winkel, kan de gebruiker de folders van een verscheidenheid aan winkels bekijken, gesorteerd in verschillende categorieën zoals mode, supermarkten en elektronica. Gebruikers hebben gratis toegang tot alle informatie die wordt aangeboden op de website en de app. Naast het bekijken van de folders en winkelinformatie - openingstijden, locaties en contactgegevens – kunnen gebruikers van het platform ook meldingen ontvangen om op de hoogte te blijven van nieuwe aanbiedingen van hun favoriete merken en winkels.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!