Reach the Beach (West)

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Terwijl een van onze grootste vervoerders , , en wat ruzies met Volkskrant en GeenStijl uitvecht, zijn er ook vervoerders met de dagelijkse praktijk van vandaag bezig: de hitte.

De mussen vallen van het dak, zelfs de Vierdaagse overleeft de hitte niet (hoe pijnlijk voor sponsor en dorstlesser Extran...), naast twee treurige Vierdaagse doden sterven er dagelijks mensen door het hete weer, er deigt watertekort, kantooromstandigheden worden onhoudbaar, etc. En wat doen we dus met z'n allen: naar zee! En dan gaat het mis...

Met z'n allen onderweg naar zee, met z'n allen in de file. Want de trein komt nu eenmaal niet overal. Zelfs in de tot voorheen rustige badplaats Velsen-Noord liep de filegekte op de laatste tijd. Tot afgelopen weekend. Toen startte in heel Noord-Holland . Wie erachter zit weet ik niet precies, het lijkt een samenwerking tussen de provincie en Connexxion ofzo. Hoedanook, het werkt als een trein, in Wijk aan Zee dan tenminste. Je auto parkeren op een ruime parkeerplaats, overal mannetjes met hesjes en met een pendelbus naar het of naar het burgerlijke Wijk zelf. Alleen die 2 euro is jammer. Het zou mooi zijn als die opgevangen wordt door een sponsor. Watergiganten, strandmerken, sport(drank)merken, Unilever, P&G, grijp je kans!

Mooi bruggetje om wat reclame te maken - nee, ik ben geen bestuurslid, dit is geen maar gewoon een spontane uitnodiging - voor het van aanstaande vrijdag op . Tot dan dus, kunnen we onder het genot van een biertje genant doorouwehoeren over wuppies, de NS, de populairste marketingblog, plukken en andere 'belangrijke' zaken in het leven. En intussen blijven de mussen en mensen van het dak vallen in Nederland en wijde omgeving...

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie