Rauw, kwetsbaar, sexy, zelfverzekerd. Sorry, is dit Wehkamp?
Waar denkt de gemiddelde Nederlander aan bij het merk Wehkamp? Goede kans dat mensen die je in de Kalverstraat, op de Coolsingel of in Hoog Catharijne een microfoon onder de neus duwt, dingen zullen zeggen als ‘vlak’, ‘beetje oubollig’, ‘niet uitgesproken’, ‘ze hebben een catalogus’ of iets voordehandliggends als ‘je kan er kopen’. ‘Ja, zo is het ongeveer’, beaamt Joost van Hilten, chief marketing & product officer (niet CMO maar CMPO dus, komen we op terug). Maar de smaak die Wehkamp in samenwerking met Achtung! Mcgarrybowen (hierna Achtung) in de recent gelanceerde campagne ‘Het beste in jou. Laat maar komen’ neerzette, is verre van vlak en niet uitgesproken. Het merk kiest voor een breuk met het verleden. Waarom grijpt het zo hard in?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidEn het boeit niemand ook maar een reet... Kopen op afbetaling, dat is wat het volk wil. Punt. Uit.
Prachtige ode aan de vrouw... maar waarom is de enige vrouw die iets eet juist de mollige dame? Niet elke mollige vrouw eet zich dik, soms heeft het een hele andere oorzaak(medicijnen bijv.)