Overslaan en naar de inhoud gaan

Rauw, kwetsbaar, sexy, zelfverzekerd. Sorry, is dit Wehkamp?

Bij een herpositionering wordt meestal gekozen voor een evolutie. Waarom wilde Wehkamp een revolutie?
Reality-glam-style: 'Laat maar komen!'
Reality-glam-style: 'Laat maar komen!'
© Wehkamp
Reality-glam-style: 'Laat maar komen!'
Reality-glam-style: 'Laat maar komen!'
© Wehkamp

Waar denkt de gemiddelde Nederlander aan bij het merk Wehkamp? Goede kans dat mensen die je in de Kalverstraat, op de Coolsingel of in Hoog Catharijne een microfoon onder de neus duwt, dingen zullen zeggen als ‘vlak’, ‘beetje oubollig’, ‘niet uitgesproken’, ‘ze hebben een catalogus’ of iets voordehandliggends als ‘je kan er kopen’. ‘Ja, zo is het ongeveer’, beaamt Joost van Hilten, chief marketing & product officer (niet CMO maar CMPO dus, komen we op terug). Maar de smaak die Wehkamp in samenwerking met Achtung! Mcgarrybowen (hierna Achtung) in de recent gelanceerde campagne ‘Het beste in jou. Laat maar komen’ neerzette, is verre van vlak en niet uitgesproken. Het merk kiest voor een breuk met het verleden. Waarom grijpt het zo hard in?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Holgelul

En het boeit niemand ook maar een reet... Kopen op afbetaling, dat is wat het volk wil. Punt. Uit.

Inge

Prachtige ode aan de vrouw... maar waarom is de enige vrouw die iets eet juist de mollige dame? Niet elke mollige vrouw eet zich dik, soms heeft het een hele andere oorzaak(medicijnen bijv.)

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in