Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de genomineerden voor de MOAwards 2019

De MOAwards worden uitgereikt aan het bureau en de professionals die het verschil hebben gemaakt op het gebied van marktonderzoek.
Genomineerden
Genomineerden
© MOAwards 2019
Genomineerden
Genomineerden
© MOAwards 2019

Op 12 juni aanstaande worden de jaarlijkse MOAwards uitgereikt. De MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics, maakt de genomineerden in zes categorieën bekend. Dit zijn ze:

related partner content for mobile comes here

In de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar zijn genomineerd:
1) Delta Marktonderzoek
2) MeMo2
3) Totta Research

In de categorie Insights Professional van het jaar - Bureauzijde zijn genomineerd:
1) Kees van Duyn – Sputnik
2) Tim Barenbrug – Totta Research
3) Robert van Ossenbruggen – The Commercial Works

In de categorie Insights Professional van het jaar - Bedrijfszijde zijn genomineerd:
1) Joost Verhagen – Upfield
2) Marloes Flink – Nestlé
3) Nicole Engels – NPO

In de categorie Digital & Webanalist van het jaar zijn genomineerd:
1) Annemarie Klaassen – VodafoneZiggo
2) Elisa Onink – KPN
3) Maurice Beerthuyzen – Nummer Negen

In de categorie Young Talent van het jaar zijn genomineerd:
1) Jan Aarts – DVJ Insights
2) Milou Ehrismann – Underlined
3) Pauline van der Wel – Ipsos

In de categorie Insights scientist van het jaar - Topic: Surviving the Retail Revolution zijn genomineerd:
1) Els Gijsbrechts – Universiteit van Tilburg
2) Laurens Sloot – Rijksuniversiteit Groningen
3) Robert Roodekerk – Erasmus Universiteit

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in