Ergernis over ongewenste loterij-reclame bereikt hoogtepunt op Twitter
Het meest opmerkelijke social gesprek van de dag over Nederlandse bedrijven, door The Best Social Media.
We kunnen er bijna allemaal over meepraten, enveloppen op je mat met reclame van Nederlandse loterijen. Meerdere mensen zijn het beu en niet iedereen is het erover eens hoe makkelijk het afmelden voor deze ongewenste brieven is. Hoe dan ook, het lijkt niet voor de eerste keer een bron van irritatie en papierverspilling. En bij een hoop mensen komen de brieven de bus in en de neus uit. Dus roepen Nederlanders, met ongewenste post op hun matje, op hun beurt de loterijen op het matje.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuHelaas is dit dus behoorlijk herkenbaar voor velen.
Het voornaamste argument tegen deze post is voor veel mensen het welzijn van moedertje natuur.
Andrea doet een suggestie.
En ook Jan Paul roept op tot massaal retour sturen.
En het slaat aan.
Dan reageert de Vrienden Loterij, maar Henri wil er niets van weten.
Opvallend is hoe veel mensen al uit ervaring van eerdere pogingen spreken.
Ten slotte willen we meegeven dat het uitschrijven voor de Belastingdienst nog een stuk moeilijker zal gaan.
Over The Best Social Media
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid