De prijs wordt jaarlijks uitgereikt tijdens de @ward Night aan de vooravond van de DDMA Email Summit, dit jaar op donderdag 18 juni. Op deze dag wordt de winnende e-mailcase gepresenteerd.
Daarnaast wordt de E-mail M|V 2015 bekend gemaakt. In de race voor deze titel, zijn Caroline Bollema (SeniorWeb), Ingrid Terpstra (Robeco) en Albert Vogelaar (BSH Huishoudapparaten BV).
De genomineerden zullen zich in de komende weken aan de vakjury presenteren en hun cases toelichten. Aan de hand van deze gesprekken beslist de jury wie er omet de awards naar huis gaan.
E-mail M|V
Voorzitter van de vakjury, Frans Reichardt: 'Een goede e-mailmarketeer moet in ieder geval analytisch denkvermogen en resultaatgerichtheid tot zijn of haar eigenschappen kunnen rekenen. Daarnaast moet hij of zij steeds blijven zoeken naar optimalisatie van opens, clicks en conversie.'
E-mail Campagne
Een e-mailcampagne anno 2015 moet volgens de jury optimaal gebruikmaken van de beschikbare klantgegevens. Reichardt: 'Als die gegevens er nog niet zijn, kan een campagne bijdragen aan het verzamelen ervan. Wat we terugzien in de beoordeelde campagnes, is dat die steeds vaker goed worden afgestemd op het profiel van de ontvanger.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!