Dit weekend begint een ‘360 graden’campagne die exclusief door Nieuw ontwikkeld is. Nieuw werkt sinds 2009 voor Mona, maar verzorgde tot nu toe voornamelijk below the line activiteiten en activatie, terwijl Alfred sinds najaar 2007 het themabureau is.
Brechje Albert, marketingmanager van Mona, licht desgevraagd toe: ‘Na onze succesvolle exposure-strategie van de afgelopen jaren willen we het zwaartepunt van de toekomstige campagne meer leggen op het einde van de funnel en daarmee op het intensiveren van onze relatie met de consument. Samen met Nieuw hebben we een engagement platform ontwikkeld en we hebben er voor gekozen om dat samen met hen “through the line” verder uit te werken en uit te rollen. Dit betekent dat Nieuw ook verantwoordelijk zal zijn voor de above the line uitingen van deze campagne.’
Zondag komt de eerste van vier nieuwe commercials op tv. De campagne, die in elk geval tot en met september gaat lopen, omvat ook print, online, sales promotion en point of sale-materiaal. Of Mona na
deze campagne weer zal samenwerken met Alfred, is niet bekend, aldus marketing pr manager Carien de Bas-van Middelaar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!