Lekker Weer [Mobile Marketing]

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ik heb altijd gedacht dat Hero net zo oer-Hollandswas als Flipje uit Tiel. Hero is echter een van oorspong Zwitsers bedrijf, die in 1987 jamfabriek De Betuwe over heeft genomen. Icoon Flipje is sinds de jaren ’90 niet meer terug te vinden op de producten van Hero. Hero heeft nu de Lekker Weer –app voor de iPhone en iPad gelanceerd. Helaas zonder Flipje dus, maar wel met een eigentijdse weerman en weervrouw.

Het weer checken op je smartphone kon al veel langer, zo krijg je reeds een standaard gratis Weer-app bij je iPhone geleverd. Bij de Hero iPhone App krijg je echter een weerman of -vrouw bij die niet alleen reageert op het actuele weer, maar ook op jouw aanraken, knijpen, wrijven en blazen. In totaal zijn er zo'n 100 verschillende reacties. De Lekkere Weer app gebruik maakt van de weersinformatie van het KNMI. De gegevens zijn dus altijd up-to-date.

De door reclamebureau ontwikkelde Hero-campagne past goed bij het product: Hero Fruit&Co; een vruchtendrank die extra vitamine A, C en E. Terwijl veel Mobile Marketing apps maar zeer kort de aandacht van de consument kunnen vasthouden, probeert Hero met deze ludieke Weer-applicatie een vaste plek op de home screen van de consument te bemachtigen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie