De retailer koos voor online creatie voor RLVNT en vroeg het Amsterdamse bureau een tool te ontwikkelen die klanten ook thuis achter de laptop of onderweg met de smartphone de persoonlijke service van de parfumerie laat ervaren. Het 'Ici Paris XL Beautyprofiel' analyseert het Facebook-gedrag van de gebruiker en brengt persoonlijk beautyadvies uit. De tool houdt hierbij rekening met data, zoals likes, foto’s, posts en check-ins. Deze worden gecombineerd met factoren als oog-, haar- en huidskleur.
Creative director Rik Kokkelink: 'Het Beautyprofiel brengt de persoonlijke winkelservice naar een online platform. Door op een slimme manier gebruik te maken van bestaande data kunnen we klanten van Ici Paris XL nu op een relevante manier adviseren in hun online oriëntatie- en aankoopfase.'
Ici Paris XL klant bij RLVNT
RLVNT ontwikkelde voor Ici Paris XL een persoonlijke service online met een interactieve beautytool.
Word lid van Adformatie
Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.
Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement