IBM komt deze week met ‘Let’s Create’, een nieuwe geïntegreerde wereldwijde merkcampagne die de visie, strategie en het doel van het huidige IBM moet weerspiegelen. IBM zegt dat ‘Let’s Create’ de focus van het bedrijf op innovatie en samenwerking moet versterken om langdurige waarde voor klanten en partners te creëren en hen te helpen hun meest dringende zakelijke problemen aan te pakken.
Jonathan Adashek, senior vice president marketing and communications bij IBM, stelt dat ‘Let’s Create’ een uitnodiging is voor klanten en partners om samen met IBM te creëren. ‘Creëren met behulp van onze hybride cloud en kunstmatige intelligentie (AI)-technologie, en onze adviesexpertise. Samen kunnen we oplossingen creëren die datagedreven zijn en ontworpen om organisaties over de hele wereld automatiseren, moderniseren, beveiligen en transformeren.’ Onderstaande video markeert de aftrap van de campagne:
CMO Studio
Recent was Evita Stoop, chief marketing officer & Digital Sales leader voor Noord-Europa bij IBM, te gast in Adformatie’s CMO Studio. Daarin gaat zij ook uitgebreid in ‘Let’s Create’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!