Het is maar internet (1)

Het is helemaal van deze tijd dat bedrijven ? via internet ? aan buitenstaanders vragen om mee te denken over productontwikkeling.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Co-creation, prosumption en generation C, mooie begrippen van deze tijd. Maar het idee is natuurlijk niets nieuws.

Vandaag werd de uitslag van de alweer 19e HEMA bekend.

Al jaren worden in dat kader ontwerpen door studenten gemaakt, die soms ook tot echte toppers uitgroeien. 'Le Lapin' is de winnaar van 1990 en de beroemdste fluitketel van Nederland. Dit jaar ging het om kinderjassen (vanaf komend najaar ook echt te koop) en een kinderstoel.

Wat ik maar zeggen wil: internet maakt sommige ontwikkelingen makkelijker. Maar uiteindelijk is het het idee, het concept waar het om draait.

Dat productontwikkelaars van buiten de organisatie frisse ideeen kunnen inbrengen is daar een mooi voorbeeld van. Al jaren.#

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie