Het is voor het eerst dat Intersport in zijn communicatie voor een magazine kiest en dat het bedrijf een deelsegment op zo’n grote schaal benadert. Het blad, met een omvang van 44 pagina’s, wordt eind augustus meegezonden met zeven vrouwentitels van Sanoma, moederbedrijf van Head Office NL. Daarnaast is er huis-aan-huisverspreiding in geselecteerde postcodegebieden.
De communicatiedoelgroep bestaat uit MBO/HBO opgeleide vrouwen van 25-45 jaar. Ze werken en hebben misschien een gezin, maar zorgen voor voldoende tijd voor zichzelf. Sporten is voor hen niet alleen een manier om fysiek en mentaal gezond te blijven; minstens zo belangrijk is het sociale aspect van samen met anderen sporten. In het dagelijks leven, maar ook tijdens het sporten, willen ze er verzorgd en fashionable uitzien. Hun belangstelling voor verantwoorde voeding is bovengemiddeld.
De redactionele content bestaat uit artikelen over sport, mode, voeding, gezondheid en psychologie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!