Hartstichting en Unilever roepen mensen op de Persoonlijke Gezondheidscheck te doen

Gratis bij de aankoop van een 500 gram Becel

Vandaag starten de Hartstichting en Unilever een campagne om Nederlanders inzicht te geven in hun gezondheid. De campagne roept mensen op online de zogeheten te doen. Na deelname ontvangen zij een gezondheidsrapport met concrete handvatten om risicofactoren terug te dringen, een gezonde leefstijl toe te passen én vol te houden.

Hart- en vaatziekten
Een gezonde leefstijl verkleint het risico op het krijgen van veelvoorkomende ziekten, waaronder hart- en vaatziekten.
De Persoonlijke Gezondheidscheck is een laagdrempelige, preventieve test, bestaande uit een online vragenlijst en aanvullende testen die thuis uitgevoerd worden. De gezondheidscheck brengt risicofactoren voor ziekten in kaart, die voor een deel te voorkomen zijn door gezond(er) te leven.

Volhouden
Daarnaast geeft de Persoonlijke Gezondheidscheck handvatten om een gezonde leefstijl vol te houden, op een manier die bij de deelnemer en zijn/haar motivatie past.
De Persoonlijke Gezondheidscheck inclusief cholesteroltest kost normaal 24,95 euro, maar is vanaf januari gratis bij aankoop van een 500 grams actie-verpakking Becel.

Stimuleren
De samenwerking tussen de Hartstichting en Unilever is erop gericht mensen te stimuleren hun gezondheid en welzijn te verbeteren.
De Persoonlijke Gezondheidscheck is ontwikkeld door het NIPED Instituut in samenwerk met onder andere de Landelijke Huisartsenvereniging en het Nederlands Huisartsen Genootschap.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie