Het bureau gaat een lokale pr-strategie ontwikkelen om de merkbekendheid te vergroten en de marktpositie te versterken.
FinchFactor werkt daarbij nauw samen met het Franse hoofdkantoor. Het communicatieplan richt zich op het bouwen van relaties met de Nederlandse media, influencers en partners.
Happn lanceerde in 2014 als de eerste dating-app die real-time geolocatie gebruikt om mensen aan elkaar te koppelen. Sindsdien is happn in Nederland volledig organisch gegroeid met meer dan 670.000 gebruikers. De app heeft momenteel 40 miljoen gebruikers wereldwijd en is actief in 50 grote steden verspreid over 40 landen.
Claire Certain, Head of Trends & Communications bij happn, zegt veel groeipotentieel in de Nederlandse markt te zien, gebaseerd op het succes van de app tot nu toe. 'We willen de unieke propositie van happn graag verder op de kaart zetten. FinchFactor’s internationale mindset gecombineerd met hun kennis van de lokale markt maakt hen voor ons de juiste strategische partner.'
Stefanie van Rootselaar, managing director Europe bij FinchFactor: 'Happn is een industrie-disruptor die iets nieuws toevoegt aan het huidige aanbod binnen de online datingmarkt. Een innovatief merk gericht op verandering, dat industrienormen uitdaagt.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!