FC Twente en Koninklijke Grolsch verlengen hun langdurige samenwerking met weer tien jaar. Grolsch blijft daarmee tot medio 2030 als sponsor én naamgever van het stadion verbonden aan de club. FC Twente en Grolsch zijn al bijna 54 jaar met elkaar verbonden in een partnerschap. De partijen zeggen in een persstatement: ‘Trots op de regio, de fans, de club en het bier is wat de twee samenbrengt.’
For better and for worse
Het moge duidelijk zijn dat de verlenging van het sponsorcontract geen ABC’tje was. De voetbalclub heeft namelijk zowel in sportieve zin, als wat de reputatie betreft een moeilijke tijd. Paul van der Kraan, algemeen directeur FC Twente: ‘Dat Grolsch ook voor de komende tien jaar naamgever van het stadion blijft, geeft aan dat er van beide kanten veel vertrouwen is.
Grolsch is vanaf de oprichting van de club in 1965 nauw verbonden aan FC Twente, Grolsch is diepgeworteld in de regio. Ook in de afgelopen moeilijke periode, die hopelijk achter ons ligt, kon de club altijd op de steun van Grolsch rekenen.’ Directeur verkoop bij Koninklijke Grolsch, Jacco Potkamp: ‘Als Noabers hebben we de intentie om de club - samen met de fans - te blijven steunen, in goede en minder goede tijden.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!