Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.
Een pitch ging hieraan vooraf. De samenwerking met Dawn/Springbok is na twee jaar beëindigd.
Het re-design van het nieuwe Grolsch-krat brengt niet alleen nieuw, fris uiterlijk, maar is ook voor 98 procent gemaakt van oude kratten.
In de reclame en marketing zien we steeds meer initiatieven om de wereld te verduurzamen. Wie zijn de voorlopers en wie de achterblijvers?
CMO Studio | ‘Elk land is anders, je moet als chief global brand een luisterend oor hebben naar de verschillende behoeften.’
Dik twee jaar na ‘Proef Karakter’, kiest Grolsch nu voor een positionering van ‘verbondenheid’: ‘Tijd voor Elkaar. Tijd voor Grolsch.’
Bossema is hiermee wereldwijd verantwoordelijk voor merken als Grolsch, Pilsner Urquell en Kozel.
Somention is het nieuwe social media bureau voor Grolsch en Viper Hard Seltzer. Na een pitch-traject bleek het bureau de beste match.
Netwerksessie Jongen Honden, Ra*w, Yim, Grolsch, Dawn en Karma Kebab opende positieve dialoog voor duurzamere toekomst.